شعر و آکورد آهنگ صدات توو گوشمه شهاب رمضان
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
شعر و آکورد آهنگ صدات توو گوشمه شهاب رمضان

شعر و آکورد آهنگ صدات توو گوشمه شهاب رمضان

شعر و آکورد آهنگ صدات توو گوشمه شهاب رمضان: هر جایی میرم صدات تو گوشمه یادگاریاتو هی میبوسمش جات چه خالیه بیقرارته تو رو میخواد دلم من چیکار کنم دلم تنگه توئه خاطراتو بردی دورتر شدی هی من چیکار کنم تو کردی عاشقم تو رو میخواد دلم بد نشست به دل عشقه تو زد دیوونه کرد آخرشم زد به سرم که عاشقت بشم بگذرم از هر چی که دارم واسه تو جونمو بدم بد نشست به دل عشقه تو زد دیوونه کرد آخرشم زد به سرم که عاشقت بشم بگذرم از هر چی که دارم واسه تو جونمو بدم بیا بشه تکرار مثله اولین بار تو بذار بلرزه این دله بی ...


  • آکورد صدات تو گوشمه شهاب رمضان | آکوردونه

    akordooneh.ir/48

    شعر و آکورد آهنگ صدات توو گوشمه شهاب رمضان: هر جایی میرم صدات تو گوشمه یادگاریاتو هی میبوسمش جات چه خالیه بیقرارته تو رو میخواد دلم من چیکار کنم دلم تنگه توئه خاطراتو بردی دورتر شدی هی من چیکار کنم تو کردی عاشقم تو رو ...

  • فروشگاه آکورد و مقاله های ترجمه شده شعر و آکورد آهنگ ماه ...

    articlestore.sellfile.ir/prod-1924816...

    شعر و آکورد آهنگ صدات توو گوشمه شهاب رمضان. شعر و آکورد آهنگ صدات توو گوشمه شهاب رمضان: هر جایی میرم صدات تو گوشمه یادگاریاتو هی میبوسمش جات چه خالیه بیقرارته تو رو میخواد دلم من چیکار کنم دلم تنگه توئه خاطراتو بردی ...

  • آکورد دلگیر نشو یوسف زمانی | آکوردونه

    akordooneh.ir/51

    دانلود شعر و آکورد آهنگ دلگیر نشو یوسف زمانی: باید اینو از اولش میگفتم که موندن من همیشگی نیست بهونه نیست چیزایی که میگم بهت یه سری حرفا گفتنی نیست فقط اینو بدون اگه میرم بدون تو زودتر میمیرم میخوام برم یه جایی که شاید ...

  • جدیدترین آکوردهای گیتار ♪♫♪

    chordguitar.blogfa.com/1391/03/3?p=2

    صدات مثل صبحه، یه صبح بهاری، ... که تا خون توو رگهای من باشه مستم ... متن ترانه و آهنگ از سایت ایران ترانه ...




  • برچسب ها : ,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: